נשמח לעמוד לשירותכם
ולייעץ בכל עת!

מזל טוב, החלטתם לרכוש דירה יד שנייה בבת ים. רגע לפני שאתם חותמים על החוזה כדאי שתעצרו רגע ותחשבו האם אתם יודעים באמת מה אתם קונים.

יכול להיות ששמעתם שחשוב להזמין מישהו שיבדוק שאין נזילות ורטיבות ובטוח לקחתם עורך דין שיערוך את החוזה, אבל האם אתם באמת יודעים הכל על הדירה? לדוגמה, מה מצב הרישוי של הדירה? האם היא בנויה בהתאם להיתר הבניה שניתן לפני עשרות שנים? מהן התכניות העירוניות החלות על הקרקע, מה מתכננים לבנות לידכם? אולי המטרו עתיד לעבור אצלכם מתחת לבניין?

בדיקה לפני רכישה

שמאי מקרקעין מומלץ בבת ים יבצע עבורכם את הבדיקות של הבינוי בפועלבדירה אל מות היתר הבניה, יבדוק מה מתוכנן אצלכם בשכונה ויתן לכם חוות דעת שמאית שתלמד אתכם באמת מה אתם קונים.

חשוב לדעת, במקרה שתגלו לאחר חתימת החוזה שקיימת אי התאמה הבינוי בפועל בדירה לבין תשריט היתר הבניה, אתם עלולים למצוא את עצמכם בסיטואציה שיש לכם חוסר בהון העצמי בשל העובדה, כי הערכת שווי הדירה למטרת קבלת משכנתה (שווי למטרת בטוחה) נמוך מסכום העיסקה. במצב כזה אין לכם אפשרות לבטל את העיסקה, כי אז תהיו חשופים לתשלום דמי ביטול (בד”כ 10% מסכום העיסקה) והאופציה היחידה שתעמוד בפניכם תהיה לקחת סכום הלוואה נוסף בריבית גבוהה מאוד ביחס לריבית המשכנתה.

בדיקה מוקדמת של שווי הדירה או בשמה הידוע “בדיקת טרום רכישה” תחסוך לכם עוגמת נפש ולחץ מיותר.

משרד שמאות בבת ים

אנחנו במשרד שמאים דני הרשקוביץ נבדוק עבורכם את כל מה שצריך על מנת שתחתמו על חוזה בראש שקט.