נשמח לעמוד לשירותכם
ולייעץ בכל עת!

הביקוש לשירותיו של שמאי עשוי להידרש אצל אנשים רבים, אך עדיין, לא מעט מתקשים להבדיל בין התחומים השונים המהווים חלק מעולם השמאות: שמאות רכב, שמאות רכוש, שמאות ימית וכמובן שמאות מקרקעין ומאמר זה אמור לעשות קצת סדר, לפחות בתחום המקרקעין.
שמאות מקרקעין הוא תחום אשר עוסק בהערכת השווי של נדל”ן (דירות , נכסים מסחריים, מגרשים, משרדים וחנויות), כאשר, תפקידו המרכזי של השמאי, הוא להעריך את שווי השוק של הנכס בתנאי שוק אובייקטיבים של קונה מרצון למוכר מרצון וזאת תוך בחינה מעמיקה של נתונים רבים וביצוע של מחקר יסודי ומעמיק, במגוון היבטים.
לאחר שהשמאי מבצע את הבדיקות הרלוונטיות, הוא מגיש למזמיני חוו”ד שומת מקרקעין מלאה, אשר כוללת בצורה מפורטת את כל נתוני הנכס לרבות היבטים תכנוניים, משפטיים וכמובן אומדן שווי.
עבודתו של שמאי מקרקעין בתל אביב, או בכל עיר אחרת, היא עבודה אשר דורשת ממנו כלים מקצועיים וידע נרחב ובין היתר, גם בתחום המשפט ובתחום המיסוי.
שמאי מקרקעין בתל אביב – דגשים חשובים בעבודתו
אז כמובן, שבכדי להבטיח שהשמאי יבצע את עבודתו בצורה המקצועית והאיכותית ביותר, ההמלצה היא להקפיד על בחירת שמאי מומלץ בתל אביב המכיר היטב את העיר ואת שוק הנדל”ן בה.שמאי מומלץ ומקצועי בתל אביב , יבצע את כל הבדיקות והפעולות הדרושות, על מנת להעריך את שווי הנכס בצורה המדויקת ביותר, כאשר, עליו לבדוק את העסק במספר היבטים שונים:

  • בדיקה משפטית – בהליך הבדיקה המשפטית השמאי אמור לבדוק מי הבעלים הרשומים על אותו הנכס. בנוסף, עליו לוודא שלא קיימות בעיות משפטיות אשר עלולות להפחית משוויו של הנכס.
  • בדיקה של היתרי בניה – בשלב זה, אותו שמאי מקרקעין אמור לוודא שהנכס נבנה באופן חוקי, שלא נבנו לאורך השנים תוספות בנייה שאינן חוקיות ובנוסף, יבדוק האם יש אפשרות לקבל היתר בניה על לצורך הרחבה או בנייה נוספת.
  • בדיקה הנדסית – בכדי לבצע את הבדיקה הזו ולהבטיח שהיא נעשית בצורה המקצועית והטובה ביותר, על השמאי להסתייע במהנדס, על מנת שזה יסייע לו במטרה.

כמובן, שלצד הפעולות הללו אותו שמאי בתל אביב גם יבחן עסקאות אשר בוצעו על נכסים דומים באותו האזור.
כיצד לבצע את הבחירה הנכונה?
כל מי שמחפש שמאי מקרקעין בתל אביב והסביבה, ירצה להבטיח בחירה באותו שמאי מקרקעין מעולה תל אביב ולא פחות מזה – כי הרי המטרה היא לקבל את חוות הדעת המקצועית והמדויקת ביותר ורק שמאי מוסמך ומנוסה, יכול לספק מענה על ציפיות אלו.
בהליך בחירת שמאי מקרקעין בתל אביב, חשוב לקחת בחשבון כי תהליך רכישת המקצוע, מצריך ידע מקיף ונרחב במגוון רחב של תחומים – ולכן, הפעולה הראשונה בה כדאי לנקוט בהליך בחירת שמאי בתל אביב, היא לוודא שאותו שמאי אכן אוחז ברישיון בתחום – מה שיכול להעיד שהוא בוגר של לימודים רלוונטיים.
מעבר לכך, המטרה צריכה להיות לבחור באותו שמאי מומלץ תל אביב, לכן, אם יש אפשרות לקבל המלצות מקולגות או מחברים, דבר זה יוכל לסייע במידה רבה בבחירה.
כמובן, שלפני שמזמינים את אותו שמאי מקרקעין בתל אביב, כדאי לערוך עמו שיחת ייעוץ מקדימה ואולי אף להכין רשימת שאלות, אשר תשובות עליהן, יאפשרו לקבל את התמונה המלאה לגבי הרמה המקצועית שלו.
אם גם אתם מחפשים אחר שמאי בתל אביב ומעוניינים לא להתפשר על רמה מקצועית גבוהה, דעו שהגעתם למקום הנכון עבור המטרה.
דני הרשקוביץ הינו שמאי מקרקעין מוסמך ומקצועי, בעל שנות ניסיון רבות בתחום – במהלכן צבר שם ומוניטין בעולם המקרקעין ובתחומים נוספים.
מוזמנים ליצור קשר עם המשרד כבר היום והצוות המקצועי, ישמח להעניק לכם את כל הפרטים הן לגבי המשרד והן לגבי השירותים המוצעים.