נשמח לעמוד לשירותכם
ולייעץ בכל עת!

זקוקים לשירותי שמאי מקרקעין מוסמך? מחפשים שמאי מומחה?

התייעצות עם שמאי מקרקעין מומחה מחוייבת כחלק מכל עסקת מקרקעין לרכישה או מכירה של נכס.

בעת רכישת נכס, חוות דעת של שמאי מקרקעין מומחה בעל ניסיון עשויה לעזור לכם ללמוד מהו טיבו של הנכס אותו אתם רוכשים, אילו תכניות תקפות על הנכס, אילו תכניות מתוכננות בקירבת הנכס ומה מצב הרישוי שלו.

בעת מכירת נכס, חוות דעת של שמאי מקרקעין מומחה בעל ניסיון, תבהיר לכם, מלבד קביעת שווי שוק של הנכס,  האם המכירה חשופה לתשלומי מיסים כמו היטל השבחה או מס שבח. במקרה של חשיפה לתשלום היטל השבחה או מס שבח שמאי מקרקעין ידע ללוות אתכם בכל ההליך בהכנת שמאות להפחתת היטל השבחה ובהכנת שמאות לרשות המיסים על מנת להפחית את תשלומי מס שבח. בעת מכירה של נכס שמאי מקרקעין עובד בשיתוף פעולה עם עורך הדין שלכם ומספק לו את המידע הדרוש לצורך דיווח למיסוי מקרקעין-מס שבח.

שמאי מקרקעין חוות דעת לבית משפט

אם אתם זקוקים לחוות דעת משפטית של שמאי מקרקעין, חשוב לפנות לשמאי מקרקעין המוכר על ידי בתי המשפט. שמאי מקרקעין מוכר על ידי בתי המשפט הינו שמאי ששמו מופיע ברשימת המומחים של בתי המשפט ובתי המשפט ממנים אותו בתיקים שדרוש בהם תחום המומחיות של שמאי מקרקעין חוות דעת לבית משפט. חוות דעת מומחה ערוכה מעט שונה משומת מקרקעין רגילה וכוללת תיאור של ניסיונו המקצועי של השמאי, את פרטי השכלתו וכן הצהרה המהווה שחוות הדעת מהווה תצהיר משפטי על כל המשתמע מכך. שמאי מקרקעין חוות דעת לבית משפט צריך להכיר היטב את הנושאים המשפטיים הרלוונטיים למקרה ותקדימים משפטיים של מקרים דומים למקרה שבו נדרשת חוות הדעת. בנוסף לכך, יתכן ובית המשפט יבקש מהשמאי שלכם להעיד באחד מהדיונים הבאים ולכן הוא חייב להיות בעל התמחות בשמאות מקרקעין ובעל הסמכה רשמית. התמחות בשמאות מקרקעין מוסדרת על פי חוק על ידי מועצת שמאי המקרקעין השייכת למשרד המשפטים והשמאי צריך לעבור את כל תהליך ההכשרה וההתמחות במשרד ותיק.

שמאי מקרקעין מומלץ באיזור שלכם

התייעצות עם שמאי מקרקעין יכול לסייע לכם לקבל החלטות חשובות בנוגע לנכס שלכם. אם אתם רוצים להתייעץ או לקבל חוות דעת משמאי מקרקעין מומלץ, כדאי לכם לפנות כבר עכשיו למשרד שמאות דני הרשקוביץ.

תיאום פגישה עם שמאי מקרקעין מומחה

לתיאום פגישה עם שמאי מקרקעין מומחה, התקשרו עכשיו למספר הטלפון המופיע בראש האתר וקבעו פגישה עם הצוות של משרד דני הרשקוביץ שמאות מקרקעין ביום ובשעה המתאימים לכם. ברגע שבחרתם במשרד של דני הרשקוביץ, תדעו שאתם בידיים המקצועיות ביותר ומקבלים את השירות המקצועי והטוב ביותר.