נשמח לעמוד לשירותכם
ולייעץ בכל עת!

מתכננים למכור נכס באיזור המרכז? רוצים לקבל הערכת שווי מקצועית?

הערכת השווי של הנכס בבעלותכם נקבעת על פי מידע ממקורות שונים כגון ארכיון מחלקת ההנדסה של הרשות המקומית ולשכת רישום המקרקעין. שמאי מקרקעין במרכז אוסף את כל הנתונים לגבי האיזור בו נמצא הנכס שלכם ומצליב נתונים עם המציאות בשטח. ברגע שישנו חוסר התאמה בין הנתונים, השווי של הנכס יכול להיות שונה בצורה משמעותית. ישנם מקרים בהם התשריט של הבניין אינו תואם את הנתונים בארכיון מחלקת ההנדסה ולהיפך ולכן ישנה חשיבות רבה לבצע את הערכת השווי עם שמאי בעל ניסיון רב בתחום.

שמאי מקרקעין בשוהם והסביבה

הערכת שווי הנכס שלכם באופן התחלתי מתבצעת על ידי השוואה של עסקאות בשנה האחרונה אשר נסגרו באיזור הנכס שלכם או באיזורים דומים. אם הנכס שלכם ממוקם בעיר שוהם, שמאי מקרקעין בשוהם יבצע עבורכם את הבדיקה הראשונית להשוואת המחיר לעומת נכסים אחרים באיזור, אך כאמור זהו אינו הפרמטר היחיד להערכת שווי הנכס שלכם. גם שמאי מקרקעין בחולון יבצע את התהליך הראשוני על מנת לספק לכם אינדיקציה למחיר של הדירה שלכם לעומת הסביבה. אם אתם מחפשים שירותים מקצועיים של שמאי מקרקעין בחולון או בשוהם, תוכלו לקבל אותם דרך משרד דני הרשקוביץ.

שירותי שמאי מקרקעין בראשון ובת ים

מלבד שמאי מקצועי בשוהם או בחולון, משרד דני הרשקוביץ יכול לספק לכם שמאי מקרקעין בראשון או בבת ים שיבצע הערכה לשווי הנכס שלכם על פי כל הפרמטרים הנדרשים. בנוסף לביצוע בדיקות מקיפות בנכס בתהליך הערכת שווי הנכס, שמאי מקרקעין בבת ים ובראשון לציוון יכול להגיש עבורכם שומות מקרקעין למס שבח או להגיש חוות דעת על שומות של מקרקעי ישראל. שמאי מקרקעין בבת ים או בראשון לציון של המשרד דני הרשקוביץ יכול לסייע לכם למקסם את הרווח שלכם מעסקת המכירה גם מבחינת מיסוי.

קביעת פגישה עם שמאי מקרקעין במרכז

לקביעת פגישה עם שמאי מקרקעין במרכז הארץ מהמקצועיים ביותר, צרו קשר עכשיו עם משרד דני הרשקוביץ שמאות מקרקעין וקבעו יום ושעה לפגישה כבר לימים הקרובים. צוות המשרד יבצע עבורכם הערכת שווי נכס בדרך המקצועית ביותר.